Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 6. mars 2011

Venter på våren

Det er så visst ikke vårstemning her hos oss enda, men kjenner at jeg begynner å lengte etter litt grønt. Foreløpig ligger det masse snø rundt veggene enda, men solen har så vidt begynt å tine den litt.


Hadde lyst til å vise frem dette bildet jeg tok siste det var måneskinn utenfor stuevinduet vårt. bildet er tatt i stuevinduet rett før midnatt. Og som dere kan se så ligger snøen helt opp til gjerdetoppen. I ettertid har det kommet enda litt mer snø, så nå er det bare enda mer.....men nå vil jeg ha vår.



Ønsker mine nye følgere velkommen med denne rosen. Setter stor pris på dere som velger å følge med på bloggen min. Jeg er vel ikke akkurat overivrig med innlegg, men det kommer da et innlegg i ny og ne.

Velkommen

1 kommentar:

sa...

For ett utrolig vakkert bilde!! Det var nyydelig! Så heldig du er som har en så fin utsikt :-)