Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


onsdag 16. mars 2011

Veie sine ord

Når en blogger bør man alltid veie sine ord. Nå har jeg foreløpig vært forskånet fra dårlige kommentarer, og godt er det. Synes det er upassende å snakke nedlatende til bloggere som bare vil dele sine tanker og idèer med andre. Skulle det komme en upassende kommentar kommer jeg til å legge den på denne gamle vekta, og da veier de nok ingenting tenker jeg.



Husker ikke helt hvor jeg har denne fra, men lurer på om den ikke kommer fra min mormors hus, sammen med den gamle beholderen for sand. Idèen til pottepynten fikk jeg fra Stines flotte blogg. 


Det lille saltkaret til fingersalt er også et av mine loppefunn. klarte jo ikke å motstå den lille søte glasskålen.


Det som er sikkert med denne vekta, er at den i hverfall ikke er fransk. Det kommer godt frem på teksten: "Ulovlig ved kjöp og salg".
Men den kunne nok  kanskje ha havnet i den kategorien hos enkelte brukthandlere.



Sandkoppen kommer fra samme sted. Tror disse ble brukt til å ha sand til å skrubbe klær med, når en vasker for hånd. Takk og lov for helautomatisk vaskemaskin.




Nøye overveid

2 kommentarer:

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Tusen takk for hyggelig mld og tips! Den enkle behandlingen var effektiv, og jeg føler meg som et nytt menneske:)Herlig!

Koselige ting du viser som gjør kjøkkenet ditt personlig og fint!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Cat:)

Frøken Anker sa...

Hej
Nogle skønne ting. Og det er sandt - man skal veje sine ord. For der er ingen grund til at fornærme nogle, hvis dette kan undgås :-)

Der er solskin i Danmark i dag, så haven kalder.

Klem - Birgitte