Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


mandag 19. april 2010

Før og etter

Jeg har vært så heldig å arve et lite entrèbord. Det skulle vise seg å passe akkurat i entrèen min, etter en liten makeover.

I utgangspunktet var det brunt, og egentlig veldig godt vedlikeholdt, så det var blank og fin overflate på det. Man det passer bedre i hvitt, så da var det bare å finne frem malingen.

Nå skal mannen i huset få lov å legge fra seg nøklene sine her istedenfor at vi har de slengende rundt om i stue og kjøkken. Får se hvor lang tid vi bruker på å innføre den nye rutinen da.

Speilet har jeg foreløpig bare satt rett på bordet, men når det er så lavt er det ikke mange som kan bruke det for å se seg selv i, så jeg får vel vurdere å henge det opp og finne meg noe koselig å henge i mellom bord og speil. Får se om jeg kanske finner et koselig skilt som kan passe. Det hadde muligens vært fint med en liten hylle, men nå har det seg slik at jeg har en del av disse små hyllene andre steder i huset, og det kan kanskje bli litt for mye likt.

Da vi ryddet opp i huset etter farmor fant jeg også ett koselig lite håndspeil. Litt slitt er det, men det synes jeg bare er sjarmerende.



Takk for at du tittet innom
.

8 kommentarer:

Anne C sa...

Så koselig å se at de gamle tingene etter oldemor kommer fram som pynt igjen. Det lille håndspeilet må jo være fryktelig gammelt?
Kommoden ble jo kjempefin :-)
Det hvite speilet du har, har vi maken til. Men vårt er kjempestort og henger ved spisestuen...som også er hvit :-) Arv etter svigermor...

anne g sa...

så fint det ble!

Asbjørg sa...

Det ble jo kjempefint!Her i huset males det mye med hvitt,liker så godt det lyse og lette!

Hage foto og natur sa...

Hei!
Kommer inn via hageblogger!
For et arvestykke!
Riktig lekker ble den som hvitmalt.
Ha en fin dag!

Stine sa...

Ja, det ble mye finere hvitt :) Gleder meg til min kommode tørker nå!

Stine

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Takk for kommentar på bloggen min. ;o) Ja er veldig usikker ang det speilet så det får stå enn så lenge. De andre møblene kommer jeg nok til å male ja. ;o) Er det vannmaling du også bruker på møblene dine? Takk for gode råd.
Flott blogg du h ar. ;o)

Ha en super dag å en god helg.

Klem Simone

Lindas hus sa...

Å den ble bare kjempe fin! Likte virkelig fasongen på kommoden! Og håndspeilet var bare nydelig! Ha en flott kveld:)

Maleriet fargehandel sa...

Kjempebra! Velkommen til siden vår på face også :O)
Andre som har før og etter bilder? Bli gjerne tilhenger av siden på facebook.
Link:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/For-og-etter-malinginterior/146709105361491

God helg til alle interiørtullinger. ;)

Mvh Heidi