Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 9. oktober 2012

Til helga....

..ja da SKAL vi flytte inn, uansett. Det gjenstår dessverre fortsatt noen småting, og elektrikeren er heller ikke ferdig enda. Men regner med at det blir i orden i løpet av uka, for nå er tålmodigheten slutt. Nå bare gleder vi oss til å komme inn i det nye huset, og det skal bli så godt å bo på ett plan.

I dag har jeg endelig fått vasket soverommene, spiskammerset og det ene badet. Vinduer er vasket og pusset, sentralstøvsugeren er montert og testet.

Og vi har montert opp vår nye seng, Jensen Majestic på hele 2,10 x 2,10. Gleder meg allerede til å legge meg. Det er vanskelig å finne sengegavl til så bred seng, for jeg vil ikke ha den som hører til, så jeg kjøpte likegodt to hotellputer med lin trekk som jeg foreløpig skal bruke istedenfor gavl.

Lysekroner er montert, men mangler lys. Induksjonstoppen er lagt på plass, men mangler strøm. Er litt spent på hvordan det blir å lage mat på induksjonsplate, for jeg har ingen erfaring med det. Kommer vel til å svi det meste tenker jeg.

Kjølerommer skulle gjøres helt ferdig med hyller, men hva oppdager vi.....jo feil hyller og hylleknekter. Skal det aldri bli slutt på feil og problemer tro?

I løpet av uka kommer heldigvis graveren og skal  planere tomten bedre. Hadde jo håper vi skulle fått gjort det mer ferdig ute før vi skulle flytte inne, men det har vi altså ikke fått tid til. Så da har vi et prosjekt å begynne på til våren.

Nå får jeg vel bruke tiden til å pakke ned det jeg skal ha med meg, heldigvis har vi ikke lange flytteveien, så vi kan pakke i esker, flytte dem og tømme dem, fylle dem igjen og tømme dem igjen. Håper og tror jeg sover i ny seng neste søndag.

Jeg gleder med nå.

Ingen kommentarer: