Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


lørdag 20. oktober 2012

Klart for innflytting

Nå er det klart for innflytting, eller egentlig nesten. Det gjenstår faktisk enda litt elektrikerarbeid, og uteområdet. Men vi flytter alikevel!!!

Her får dere se de tomme rommene, så skal dere få se dem etterhvert som de blir ferdig innredet. Vil bruke litt tid på å få ting på plass akkurat slik jeg vil ha det.

 Inngangen


Nå har vi vasket over rommene, pusset vinduer og klargjort til innrykk av møbler.


 
Soverommet vårt. 







 Kjøkkenet fra forskjellige vinkler.
Tror jeg kommer tili å bli glad i dette kjøkkenet kjenner jeg.



 Gjesterom med god garderobeplass.
Her skal jeg få plass til den gamle senga jeg kjøpte.


Spiskammers/bod  med kjølerom og fryseskap.
Vaskerom med god benk til vaskeromsarbeidsoppgaver. 


Stua med flott utsikt. Her skal jeg sitte å se på rådyra når de tar seg en tur forbi.

Dette innlegget kommer egentlig en uke for sent, for når dette leses så har vi allerede bodd her en uke, men vi har ingen internettlinje her enda, så jeg har ikke fått postet innlegget før. Og jeg har ikke tid til å sitte en halv time i telefonen for å få snakket med noen på Telenor enda. 
Men det gjenstår fortsatt en del som skal på plass, så det vil ta litt tid før det kommer innlegg med ferdige rom. Får ta det rom for rom tenker jeg.

På plass

Ingen kommentarer: