Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


torsdag 19. januar 2012

Sommerdrøm

Tidlig i høst var vi en jentetur på Blåfarveværket i Modum. Det er jo ikke så lange turen for oss, men alt for sjelden at jeg tar turen. Men når jeg fant frem noen av bildene jeg tok, så blir det nok en tur denne sommeren også. 

Kunstutsillingen denne sommeren var bl.a av Odd Nerdrum, synes det var spennede og flott å se maleriene hans i virkeligheten. Det er jo også masse fine gamle ting og bygninger å se, og da må fotoapparatet frem, eller det vil si telefonen, da fotoapparatet lå igjen hjemme.
Vi var også veldig heldig med været, sol og bra temperatur.


Viser dere noen av bildene så kanskje dere får lyst til å ta turen dit til sommeren.


På Nyfossum kan en gå rundt i den gamle direktørboligen, og nyte synet av gamle flotte møbler, og bare tenke seg tilbake til hvordan det var å leve på den tiden.



Blandt annet gamle senger og dukkehus.






Jeg kommer nok til å ta en tur igjen.


Verdt et besøk

Ingen kommentarer: