Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


lørdag 22. januar 2011

Kjøkken-besøk

Norema har åpnet butikk i byen denne uken, og vi var en tur innom der i dag. Det var nemlig slik at de som registrerte seg som interessenter denne uken får 30% rabatt ved kjøp av kjøkken. Vi har jo ikke bestemt oss for hvilket kjøkken vi skal ha enda, men synes ikke denne sjansen kunne gå fra oss. Så forhandleren skrev opp det jeg kunne komme på i farta av hva og hvordan jeg vil ha ha kjøkkenet, så skal han lage en tegning ut fra det. Så tar vi en tur tilbake til uken for å se på resultatet.


Må nok seriøst begynne å se på kjøkkenmodeller, selv om jeg jo har funnet flere fine allerede. Men synes pris har litt og si også, Det finne jo sååå mange å velge i. Skal lage meg en detaljert ønskeliste, og få sendt den sammen med tegninger til 2-3 kjøkkenforhandlere. 

Tiden går fort

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har litt de samme tankene jeg og du forstår jeg. Du som skal bygge nytt, har jo masse muligheter mht kjøkken. Litt fler begrensninger her. Bare ett lite tips.. Jeg har kommet borti en kjøkkenspesialist fra polen som vi vurderer seriøst. Veldig bra kvalitet og de spesialbygger for deg , de ligger ca 20 % under HTH sine kjøkkenpriser. Vi vurderer å bestille derfra nå i disse dager.
Anki

Mamsen sa...

Heisann og takk for hyggelig besøk på bloggen min. Jeg har lagt inn en kommentar under din på min blogg ang Mariusgensere til hundene...titt gjerne innom.