Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 19. januar 2010

Mitt første innlegg

Da er jeg i gang med bloggingen. Den kommer til å omhandle planene for nytt hus. Vi ser at årene går og ønsker oss et hus på ett plan. Etter en del studering av huskataloger, nettsider og blader falt valget på Kanel fra Skidstahus.



Det jeg falt for ved første øyekast ved dette huset var det flotte stuepartiet med masse vinduer og doble dører ut. Så er det dør ut direkte fra kjøkken og soverom, akkurat slik jeg ønsker meg.

Og i morgen kommer selgeren for det første møtet. Foreløpig har vi bare hatt telefonkontakt, og fått oversendt noen tegninger som vi har gjort noen småendringer på. Planløsningen er nærmest perfekt i forhold til den som har vært i mitt hode ett års tid nå, så dette skal bli spennende. Det skal bli godt å få kommet igang, så jeg kan se det på tegninger etterhvert.

1 kommentar:

anne g sa...

det blir spennede da!
vi er vel noen som er så heldige å følge det "live" og, men det blir sikkert spennende å følge prosessen her og!!