Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


torsdag 21. januar 2010

Den spede begynnelse

I går var selgeren fra Skidstahus her og vi fikk en gjennomgang av hvordan prosessen blir. Avtalen er klargjort men foreløpig ikke underskrevet. Det er en del vi må ordne i forkant, slik som graver, murer, rørlegger og elektrikker. Dette for at vi skal kunne få en nogenlunde oversikt over pris. Men søknaden ordnes og sendes. Vi har tidligere bare søkt om dispensajon, da dette er et landbruksområde (LNF), men den er godkjent.






Så nå blir hodet mitt nok en gang fyllt med drømmer. Vi har jo aldri bygd et helt nytt hus før, bare restaurert litt om gangen, så jeg ser nå at det er mye som skal planlegges. Jeg må tenke rom for rom, og prøve å få til praktiske løsninger. Det kan bli en utfordring å gå fra 3 etasjer til alt på ett plan, færre rom til å samle og oppbevare ting, men det kan vel bli bra å få rensket opp litt tenker jeg. Da er det vel endelig mulig å bli kvitt sofaen min fra 1985!

Ingen kommentarer: