Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


lørdag 12. februar 2011

Martha + Marius = sant

Jeg har vært så heldig å få hjelp til å strikke en fantastisk fin Mariusgenser til Martha. Satt  og leste div blogger og kom over Morpheus sin fine blogg, hvor hun viste frem gensere hun hadde strikket til sine hunder.

 
Tok mot til meg og spurte om hun ville strikke en til Martha min også, og jada, ikke noe problem. Genseren kom i løpet av et par uker, og Martha ble så fin, bare se her.



Hun har jo så mye pels, så det tyter ut litt her og litt der, men hun liker å ha på seg klær. ikke det at hun bruker det mye, men når det er kaldt, eller vått er det veldig praktisk.

Bilde lånt av Morpheus.
Tusen takk for hjelpen med denne fine genseren. Utolig hva en kan få til her i bloggverden.  Forresten en fin verden å være med i. Får både tips og inspirasjon og ikke minst god hjelp her. Føler liksom at vi er venner selv om vi ikke har sett, eller snakket, med hverandre.



Legger ved et bilde av Martha da hun var ca 9 uker, hun har selvfølgelig vokst mye på de 2 årene siden bildet ble tatt Men hun er fortsatt ikke helt på størrelse med kattene, i hverfall ikke når hun er nybadet og våt, men da hadde vel kattene vært en del mindre også, for der er det også mye pels.

Takk for hjelpen

2 kommentarer:

Maleriet fargehandel sa...

For noen søte kattepuser!
Og Martha ble jo en skikkelig strikkatøffing!

H

Frøken Anker sa...

Jeg forstår godt, Martha ser lidt trykket ud ved siden af de to ''store'' katte. Hvor er hun kær - også i sine nye trøje.

Tak for din kommentar i min GIVE AWAY.

Birgitte