Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 6. februar 2011

Fjorårets julebord...

...ble avviklet i går. Og her kommer litt bilder fra bordekkingen. Det var vel litt sent å lage julestemning, men litt vinterbord kunne jo passe. Så det ble da hvitt og sølv, med innslag av granbar.



Tidligere i uken hadde jeg laget noen lyslykter med tanke på bordpynt, og de gjordet seg innimellom alle de andre lysene. 




De var egentlig ganske enkel å lage.  Fant frem noen gamle syltetøyglass, surret på litt blonde, og tau og selvklebende blonde, kjøpt på Europris, litt hvit maling, og vipps....lyslykter.


Liker jo godt å pynte bord litt ekstra når jeg skal ha selskap. Det ble dekket to ganske like bord, for vi var flere enn vi har plass til på det ene bordet. Og da er det greit å ha plass til to bord, bare ved litt ommøblering.


Julebordet gikk bra ellers, men får vel overlate til fantasien om hvordan vi hadde det, for det vil ikke bli vist noen bilder fra selve laget. De forblir private.



Takk for laget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Kjempe nydelig pyntet.Koselig mange levende lys.Ønsker deg en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

Asbjørg sa...

Kjempekoselig bord!Mengder av levende lys skaper alltid stemning!Ha en fortsatt fin søndag!

Mira sa...

Flott dekket bord, kjempekoselig!

Så søte dine 4 beinte venner er!

Følger deg gjerne videre.

Ønsker deg ei fin ny uke! Klem fra Mira.

ANNE TORILL sa...

Koslig blogg du har:)
Du fikk nettopp en ny følger; Meg:))
Ønsker deg en flott dag:)
Klem Anne Torill.