Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


mandag 28. februar 2011

Fremtidens bloggplass?

Denne uken skal jeg jammen meg ha vinterferie, som starter med husvask.  Så da måtte jeg var en snartur innom "Den gyldne fe"  på morgenen i dag for jeg måtte ha mer Durance skyllemiddel og vaskemiddel. Da så jeg dette lekre "data-skapet"


Det måtte vel vært noe å hatt i det nye huset for å gjemme data og kontorutstyr. For det vil jo alltids bli noe av det, i og med at det aldri slutter å komme regninger og annet papir.


Måtte se på hjemmesiden til Riviera Maison når jeg kom hjem og fant det igjen der. Jeg turte ikke å spørre om prisen, men kan jo begynne å spare, så får jeg se hvor langt jeg kommer med det. 



Er det noen som har sett noe lignede skap noe sted?



Og mens jeg kikket litt rundt på denne siden fant jeg disse fantastisk vakre bokhyllene.

Spare, spare, spare



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Så stilig.Slikt skap har jeg ikke sett før.Så lurt.Lukk skapet så er alt bort.Kjempe fint bokskap.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.