Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


fredag 27. august 2010

Avskjedsgaven min

Mandag skal jeg ha min siste arbeidsdag på Baby Shop. Jeg skal tilbake til Skeidar, men denne gangen som interiørleder. Gleder meg til å starte i ny jobb på onsdag. Da skal jeg igjen jobbe i mitt rette element.


Kollegaene mine på Baby Shop hadde laget til en liten avskjedskveld for meg, og jeg ble overrakt denne fantastisk flotte lampen. 
 

Denne er jo akkurat i min stil, så gjett om jeg ble glad, også jeg som er så glad i lamper. Se på de fine detaljene, bare helt nydelig.



Jeg har plassert den i nærheten av spisebordet vårt foreløpig, og det ble flott, kanskje for fin lampe til denne plassen, men..men.



En tanke som har slått meg er om jeg skulle kjøpe meg en til av samme slaget, så jeg kunne ha de som nattbordlamper i det nye huset. Har jo litt tanker om hvordan det skal se ut, og da tror jeg de ville passet perfekt inn der gitt.

 

Tusen takk til Elin, Linda, Britt, Liv, Inger, Sara, Ida og Christine for en fin tid sammen med dere.

1 kommentar:

Anitas Interiør verden sa...

Heisan så flott lampe helt etter min smak.... spennende med nytt hus,alltid morro å starte å innrede på nytt.
Lykke til i ny jobb høres spennende ut
Klem Anita