Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


fredag 1. juni 2012

Nytt til hagen

Når en har åpnet egen butikk er fristelsen stor med å handle med seg noe hjem. Og etter en stusselig hage i fjor får jeg prøve å gjøre litt ut av den i det som forhåpenligvis blir den siste sommeren i denne hagen....skal jo lage meg ny ved det nye huset. 
Litt varer fra Villa Nostalgi


Nye potter til pelargoniaene, samnt den lille søte stjernelykta.


Og i dette fuglehuset er det nok sjøfugler som må flytte inn, for den svinger godt i vinden. 
Kan lett bli sjøsyk her tror jeg. 



 Og disse rustne kronene ble kjempefine i grana.



2 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Ble fint det Jorunn :) Mye fint i butikken din. Kan lett bli dyrt... he-he, men du får det vel for innkjøpspris du ;o)
God bedring!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg må visst ta meg en titt i butikken din. For her byr du på koselige detaljer til hagen:-) Koselige bilder fra planebordet! (som jeg fant i et tidl. innlegg)
Ha en fin dag og tusen takk for koselig hilsen!