Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 6. mai 2012

Møter veggen.

Jeg fikk en idè om at vi skulle ha en plankevegg i Villa Nostalgis lokaler. Og jeg har en supersnill nabo som har en gammel låve. Jeg visste at han skulle rive denne da han har bygget seg et nytt og mer praktisk bygg.

 

I påsken tok jeg turen innom og lurte på om jeg skulle hjelpe han og rive låven ..hihi, men han hadde bestemt seg for at han ikke skulle rive den denne sommeren. Men vet dere hva han gjorde? Joda han gikk på med motorsag og skjærte ut seksjoner som vi kunne bruke i lokalene. 

 
Dermed kunne vi sette de opp igjen til en fantastisk tøff vegg. Det er jo ekstra moro å ha en original låvevegg, og ikke bare prøve å lage en etterligning. Vi har fått så mye positive tilbakemeldinger om at den er med på å lage stemning, og vi er slett ikke uenige. 


Litt ekstra moro er det at låven i år er 100 år. Den ble satt opp i 1912, og malt når den vare ferdig...og det var det. Så det som er av maling på veggen er den originale malingen fra da låven var ny.


Ferdig resultat, som vi ikke tror noen har maken til og setter et særpreg på butikken vår.


Vi lover ikke alt, men gjør så godt vi kan.

Ingen kommentarer: