Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 1. april 2012

Nå går det unna


Nå synes jeg virkelig det begynner å synes at vi gjør noe. I løpet av uken har jeg fått satt opp tapet både på et soverom og stua og malt den tapeten som skulle males.
Her er et lite bilderas over hvordan det ser ut foreløpig.


 



Fibertapet var helt suverent å sette opp, og gir fine glatte vegger.


Så er det ene soverommet ganske ferdig. Vi har begynt å legge gulv, og da er det "bare" listene igjen. 
Og av erfaring, så er det det som gjør finishen.





Og denne tapeten som ser ut som plank, ble dekorativ.


Fornøyd

3 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Hei så flinke dere er, morro å se. Utrolig flotte tapeter dere har valgt dere likte godt begge to. Morro å ha litt tapet også ikke bare malte plater
Lykke til med fortsettelsen og en riktig god påske til deg :-)

Klem Anita

Maleriet fargehandel sa...

Det blir såååå fint!!!

Jatte sa...

Lekkert det blir!
Likte spesielt godt den tapeten på de frste bildene! Kunne tenke meg noe slikt i gangen her også :)

Ha en fin påske,
klem Jatte♥