Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 28. november 2010

Advent

Ser at mange blogger om sine adventsstaker og lys, og da får vel ikke jeg være noe dårligere jeg heller.



Jeg har har hatt frihelg og brukt helgen til litt julepynting, eller nærmere bestemt adventspynting. Synes det er veldig koselig å pusle og pynte litt etter litt. Og plutselig er det jul. Egentlig er jeg ikke så veldig glad i selve julaften, men førjulstiden med pyntingen liker jeg godt. Går det an å hoppe over julaften?....nei, det gjør vel ikke det når en har familie.


Adventstaken i år, som i fjor, er som dere ser hvite lys med tall. Prøver å brenne litt på lysene hver dag, og ikke bare på adventsøndagene, så da er det greit å ha store lys.


I vinduet har min vakre syvarmede stake fått plass. Hvem er det egentlig som har bestemt at disse stakene skal stå i vinduet tro? Men de havner nå alltid der da.





Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
 
 

2 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så stemningsfullt og vakkert du har gjort det!
Og kjekt er det med store lys,slik at en brenne dem ellers i uka også:)
Ønsker deg en fin kveld og ny uke!

Anonym sa...

Hei.Så koselig du har fått det.Kjempe nydelig.Ja nå går det fort fram til jul.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.