Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 6. november 2012

Sniktitt inn.

Det tar visst lengre tid enn jeg regnet med å få blogget om de forskjelige rommene. En av grunnene er at jeg fortsatt har igjen litt å gjøre på hvert rom. Så som å få opp håndkleknagger, hyller, bilder og annet stæsj. Men jeg tenkte dere skulle få en liten titt inn alikevel. Så her kommer en sniktitt fra stue, kjøkken og inngang.


Vi har forholdsvis stort inngangsparti med direkte tilknytning til stue, så vi får se hvordan det blir utover vinteren. Håper ikke nordavinden blåser rett inn i stua. Inngang til bad/toalett og garderobe.


Og denne speilen er jeg så glad i. Kjøpte den av noen flinke damer som driver med oppussing av gamle møbler og ting. Så helt klart at den skulle henge her da jeg kjøpte den. I speilen ser dere tapeten på motsatt vegg. Mener og huske at den er fra boken Elements fra Storeys, og hvis det er feil, så tenker jeg jentene på Maleriet Fargehandel retter på meg, for det er der jeg har kjøpt den.


De store sofaene mine tar jo neste hele stua, men foreløpig får de stå slik, men når jeg får to godstoler jeg har bestilt, så kan det hende jeg må gjøre om litt. Den tid den sorg.
 Er veldig glad i alle disse vinduene som gir mye lys, og fin utsikt.


Og spiseplassen vår da. Vi kjøpte rundt bord fra Englesson, hvor det følger med 3 ileggsplater, så her skal vi nok få plass til hele juleselskapet og litt til.

Som dere ser er det fortsatt litt som mangler, men det kommer det litt om senere.

Fornøyd

Ingen kommentarer: