Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 26. juni 2012

Det går så sakte.

Jeg vil ha litt fart i bygginga, og det vil sønn min også, for han skal nemlig bo igjen i gamlehuset. 
Det går alt for sakte etter mitt  ønske. 


Vi har begynt med listing rundt vinduer, og da ser en helheten av hvordan resultatet blir. Jeg synes det blir FINT. Det er liksom det som setter prikken over i'en. Men det er jammen mye jobbe med disse også, male, pusse, sparkle, pusse igjen og male igjen. 
(ser at bildene ble i mørkeste laget, beklager, skal gjøre et bedre forsøk senere)



Vi har også så vidt begynt å montere kjøkkenet. Venter spent på sluttresultatet. Lurer på om det blir et like godt arbeidskjøkken som det jeg har i dag. Tviler vel egentlig litt på det i og med at jeg får alt på en vegg, mens jeg i dag har innredning på fire kanter.



Vi har lært en ting av denne byggingen. Ikke si til håndverkerne at det ikke haster, og de kan ta det når det passer. For det resulterer i mye venting, og at vi må ringe dem hver gang vi skal ha gjort noe, og fortsatt må vente. Det har jo egentlig ikke vært noen hast for vår del, men nå begynne jeg å bli utålmodig. 
Heldigvis har jeg en tømrerbror som hjelper oss masse, slik at vi kommer oss videre.
Jeg vil bli ferdig både ute og inne, slik at jeg kan flytte inn og sette meg ned å nyte utsikten.

Tempo

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hei hei! Det ser super flott ut, skjønner godt du vil det skal gå fort! Men har selv erfart at oppussing tar tid! Gleder meg til å titte innom igjen!

klem klem