Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


torsdag 13. oktober 2011

Mer baderom

Jeg har begynt å kikke rundt etter baderomsinnredninger til 2 nye bad. Jeg er ikke klar for disse enkle, rette, glatte, minimalistiske innredningene. Mulig de er veldig praktiske når det gjelder rengjøring, men hvem bryr seg vel om det når det er utseendet som teller.


Tråler nettsider opp og ned for å finne noe jeg liker, men litt vanskelig er det jo. Og det bør det vel også være, for et bad er vel ikke akkurat det en gjør endringer på med det første. 
Så det er best å tenke seg godt om når en velger.


Kom over disse innredningne fra http://badbadbad.no//  og synes vi er inne på noe her.
Og hva skal vi ha på veggene...må vi ha fliser?


Til uken starter Bygg reis deg messen, og dit har vi tenkt oss ja. I hvertfall en gang om ikke det blir to også. Litt av hvert vi skal se på, slik som kjølerom, gulver, sentralstøvsuger og ikke minst bad.
Så blir det vel litt annet også kjenner jeg oss rett.


Ingen kommentarer: