Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 23. august 2011

Vi tar i et tak.

Når vi tar i et tak så har vi plutselig et tak vi kan ta i.
(skjønner det kan være vanskelig å lære norsk ja)
Vi har begynt å sette opp takpanel på soverommene, ferdig grunnet og ett strøk med maling. 


Hvitfargen har jeg ikke helt avklart enda, men her har jeg brukt straxhvit, så får vi se om det blir det videre også, eller om jeg må finne en annen hvit som er litt varmere. I og med at jeg bare har malt ett strøk, og må sparkle og male et strøk til, vil jeg vel se hva som kan passe best. 



Men det er mange panelbord som skal grunnes, pusses og males, så jeg er vel ikke ferdig med det første, selv om vi tar i et tak.

male, pusse, male...


4 kommentarer:

Bente sa...

Så spennende å være i gang med nytt hus. Lykke til videre.

Klem

Krillan sa...

blir jättefint, lycka till i fortsättningen :)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Skimter det lekre vinduet bak,- nydelig! Så gøy å ha kommet i gang, og se rom for rom ta form! Lykke til,- kommer til å bli så fint!

Seek for Antique sa...

Så spannande! Blir gøy å sjå sluttresultatet.
Lykke til for det er jo masse arbeid!:)

Klem