Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


mandag 15. august 2011

Ja...vi har basseng.

Det ser i hverfall slik ut. Vi har gravd ned rør til jordvarme, og i disse hullene står vannet som om det tror jeg ønsket meg basseng. 
Med alt regnet som har kommet i sommer, og med vår tomt som består av massiv leire finner ikke vannet veien ut igjen.


Vi måtte ty til en lensepumpe, og det er ikke få liter som pumpes ut nå. Her er det mange tusen liter faktisk, og ingen av disse literene trenger vi. Rørene skal forhåpentligvis snart kobles sammen slik at vi får varme i huset til vinteren....som kommer fortere enn vi ønsker å tenke på.


Joda, jeg ønsker meg en liten vannpost i hagen, men absolutt ikke av denne typen. Da må det være med rent vann, og kanskje noe steiner som det kan sildre fra. Vi får se hvordan det blir med den saken etterhvert.


Kunne vært fint om det ikke ble mer regn nå.

Vått...vått...vått


Ingen kommentarer: