Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


torsdag 5. mai 2011

Passer meg bra.

Maleriet fargehandel har Give away på maling fra Nordsjø gående. 
Det hadde jo passet meg helt utmerket om jeg igjen skulle være heldig. 
Regner med at det kommer til å gå maaange kroner på maaassse maling i det nye huset. Vi begynte så vidt med litt grunning av vindskier og vinduspynt i går. Kjekt å få tatt det før det settes opp.



Titt innom siden til disse jentene, for her er det mye inspirasjon å hente. 
Alltid hjelpsomme når en lurer på noe.  
Nordsjø sin hjemmeside er også verdt et besøk. De har kommet ut med nye fargekart og inspirasjonsbrosjyrer, disse har nok jeg tenkt å hente meg. 
Inspirasjon treng deg på , her er ingen motstand.

Krysser fingrene


1 kommentar:

Maleriet fargehandel sa...

Blir veeeeldig morro dette her. Vil tro noen blir hoppende glad. Så bra at Nordsjø ville gjøre litt stas på en av oss som bor i bloggeland! Tvi tvi!

Vi fikk besøk av Ifi.no i dag også, det var stas!

Heidi