Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 1. mai 2011

Festbord

Hiver meg inn i NIB`s utfordring i mai som er festbord.
Viser bilder fra vår datters konfirmasjonsbord i 2010, og kanskje noen kan bli inspirert til årets konfirmasjoner.



Hun fikk selv velge farger, og i en jentes konfirmasjon måtte det selvfølgelig være rosa.


Med limegrønne "spindelvevløpere" under tallerkenene ble det litt mer farge på bordet.


Fantastisk flotte roser fordelt i både cognacglass, flyteboller og vaser.
Selv om mannen i huset lurte på om jeg var blitt skrullete når jeg klippet av stilkene på de flotte rosene.


Vi hadde selskapet ute i partytelt, men det fungerte veldig fint, og kan absolutt anbefales hvis man ikke skulle ha plass til alle gjestene inne. 
Våre gjester (og vi) synes i hverfall det var flott.


Fikk mye skryt for festbordet, og det var gøy for jeg hadde brukt en del tid på planlegging og dekking, men slikt synes jeg egentlig bare er gøy. 
Alltid fint å kunne dekke fine bord for venner og kjente.


Bordkortene var spesiallaget av min søster. Malte små treplater med bilde av konfirmanten, hjerter og navn på gjesten selvfølgelig.



Søte flasker i samme farger  ble handlet inn for å ha vann til gjestene. 
Liker å ha det gjennomført ved slike anledninger.
Som en sa: "Her var alt i vater gitt"



Vel bekomme

6 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Så lekkert konfirmant bord, har selv konfirmant til høsten og gleder meg til å dekke bordet.
Lykke til i utfordringen

Klem Anita

Anniken og mammas lille verden sa...

Hei! Så nydelig konfirmasjonsbord med flotte detaljer.Likte serviettene, vakre=)) Ha en fin mandag videre

Unknown sa...

Kjempefint pyntet ♥
Flotte detalker...
Ha en finfin tirsdag, og lykke til i utfordringen;)

Klem Line

Bekka sa...

Dette var et nydelig dekket festbord - vakkert.
Ønsker deg masse lykke til i utfordringen :)
Og rikig god helg!
Klem fra Bekka

Deer Darling sa...

Så fint! Deilig med friske farger:) Lykke til og god helg!

Sjarm og Glede sa...

Kjempeflott festbord i deilige farger ;-) Lykke til ;-) Klem Hilde