Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


onsdag 30. mars 2011

Bilderas fra jobben

Nå er det tid for hagemøbler på Skeidar, og da må en dekorere og gjøre det fristende for kundene. Det er jo gøy å dekorere hageutstillingen, når en bare kan ta for seg av hva en har i butikken. Ikke like enkelt hjemme hos en selv. Så her kommer et bilderas fra det vi har fått til frem til nå.






Det går for det meste i brunt, sort og grått, og bittelitt hvitt, så da gjelder det å spe på med litt farger på detaljene. Litt heftig farge dette kanskje, men et blikkfang ble det, og bare vi får opp litt bokstaver her nå, så blir det enda bedre. Bare lat som dere ikke ser den røde trappen ved den hvite gruppen.....





Litt forskjellige stilarter skal det helst være, så da gjelder det å tilfredstille alle. Jeg selv har nok lett for å havne i det romantiske hjørnet. Men til uken skal jeg prøve på et rustikt miljø, for da kommer det et skikkelig tøft bord, noen som vil se det?






Hagegleder.

5 kommentarer:

Auroras hjem... sa...

Å så masse flotte hagemøbler. Gleder meg helt villllt til sommer og sol:) Klem merete

Maleriet fargehandel sa...

Åhhhhh. Snart vår! :D

Mvh Heidi

Anitas Interiør verden sa...

Masse lekkert her, bare å velge å vrake,morro når man kan plukke av hele butikken :-)
Ha en fin dag

Klem Anita

Min Still By Maia sa...

Gratulerer, du vant eplekassen!!!! Gleder meg VELDIG til å treffe deg på onsdag!

God helg klem fra Maia

Anonym sa...

Mye flott her ja. litt for en hver smak
Herlig blogg du har legger meg som følger