Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


fredag 1. juli 2016

Jeg skal få drivhus.

Hæ, hva skjer....jeg blogger....igjen. Veldig lenge siden sist, men så har jeg hatt det travelt også. Men nå har jeg litt tid igjen i og med at jeg har solgt butikken.
Og det som skjer her nå har jeg lyst til å dele med dere. Jeg skal nemlig få meg et hjemmelaget drivhus. O lykke.  💗  Det har jeg jo ønsket meg i mange år og jeg har brukt tiden på å lete på både Pinterest og ellers på nettet etter inspirasjon. Tenkte kanskje dere hadde lyst til å følge prosessen etterhvert som bygget kommer opp.
Innen det blir noe å vise, så deler jeg noen av bildene jeg har funnet på nett som jeg har brukt som inspirasjon. Det er fort gjort å drømme seg bort når man leter rundt på Pinterest. 


Dette er vel det fineste jeg har sett. 








Så blir det spennende å se hvordan mitt drivhus blir 😊








Ingen kommentarer: