Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 4. desember 2012

Vaskerommet

Vaskerommet er et av de rommene jeg er mest fornøyd med. Selv om det nå blir mindre vask, i og med at vi nå er to som bor her, er det veldig deilig å ha godt med plass.


Flisene på gulvet er fra far-far. Dette er fliser som jeg var så heldig å vinne i en kjempegive-away for lenge siden hos Franciskas vakre verden. Far-far hadde heldigvis ikke noen tidsbegrensing på når premien måtte hentes, så vi  hadde god tid til å plukke ut de flisene vi ville ha. Vi var i Oslo og der kunne vi komponere fargene vi selv ville ha. Og resultatet ser dere her.


Flisene var med på å utforme stilen på rommet. Her valge vi farger som står til flisene.


Synes vi måtte prøve å få det litt nostalgisk i og med at flisene er av gammelt design. 
Stor vask måtte til, for her skal Martha (hunden) bades. Mye bedre å bade henne her enn å stå på kne ved siden av et stort baderom ja.


Og med vaskemaskin og tørketrommel under benk fikk jeg også veldig god plass til både legge sammen og stryke klær.


Dør direkte ut, gjør at jeg til sommeren kan gå rett ut og henge opp klesvasken på et stativ jeg har tenkt å få meg. Matten gir oss beskjed om å gripe dagen før vi går om morgenen.


Litt stæsj må en jo selvfølgelig har her også.
Blir jo fort litt med hjem når en driver egen butikk, Villa Nostalgi 
Ikke et rom uten litt ekstra pynt ;)


Vaskepulveret har jeg i gamle Løveglass, stående i en gammel skuff. Og den flasken har en gang inneholdt cognac.


Martha fikk også innflytningsgave,


Ren nytelse

Ingen kommentarer: