Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


fredag 22. juli 2011

Tenner lys

Det er helt uvirkelig det som hender i Norge i dag. Og ekstra ille synes jeg det er med det som skjer på Utøya. Denne fredelige øya i Tyrifjorden, som vi nesten kan se over til her hvor vi bor. Følger med på nett og tv. Unge mennesker som har vært livredde, som i utgangspunktet skulle samles til en hyggelig samling. Føler at dette kommer litt for nær hjemmet. 



Først det som skjer i Oslo, og jeg sier at: " Det er godt vi bor på bygda", så kommer dette på Utøya, og da er det plutselig i nærområdet. 

Føler med alle som er involvert, mine tanker går til familiene.


4 kommentarer:

Asbjørg sa...

Det er så ufattelig og så grusomt!

M sa...

Har ikke ord...klem, M

Berit sa...

Man skal visst aldri si aldri...
Det i Oslo er tragisk og det på Utøya er helt for jævlig. Å tenke på hvor mye frykt og usikkerhet disse ungdommene har følt, kan jeg bare forestille meg. Men her blir det mange usynlige skader også. Sender alle mine tanker til alle berørte og pårørende til disse grusomme handlingene.

Å få sånt "rett uttafor hos seg" er ikke noe man forventer på bygda, og da blir det et enda større sjokk. Men hvem hadde vel trodd at det skulle skje oss....?

Klem fra en ukjent..

MODERN COUNTRY sa...

Ja det er helt grusomt, og brutalt å våkne opp til. En helt ny virkelighet som ikke føles trygt og godt lenger.. Ufattelig at noe sånt kan skje også her. Vi må ta godt vare på hverandre nå..

Aina