Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


onsdag 22. juni 2011

Gode kollegaer

I dag har jeg hatt min siste arbeidsdag på Skeidar. Jeg har vært interiørleder her, men har nå valgt å si opp min stilling. Dette ble visst ikke så populært blandt mine kollegaer, for de ville veldig gjerne ha meg der fortsatt. Det setter jeg veldig stor pris på, og i dag har de satt pris på meg.


Det var samlet inn til avskjedsgave. Vi hadde kaker og kaffe, mye klemming og  litt triste ansikter. 
På kortet var det en button som jeg med ære satte på skjorten min i dag.



Selve gaven var en flott rosehagetorn. Dette lille treet, eller så veldig lite var det egentlig ikke, skal plantes i min nye hage. Jeg må finne en fin plass til det, slik at jeg kan se på det hver dag. Jeg ble veldig glad for dette, og vil da kunne ha et minne for livet fra mine kjære kollegaer. 


Håper bare jeg får det til å vokse og trives, slik jeg har gjort på min arbeidsplass.
Et par flasker vin fulgte også med, og de skal også nytes en fin sommerkveld, (bare den kommer snart).


Tusen takk til mine kollegaer for mange fine timer sammen. Kommer til å savne dere masse.

Stor klem til alle

1 kommentar:

Bente sa...

Så koselig av dine kolleger. Godt å bli satt pris på. Ha en flott sommer.

Klem Bente