Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


tirsdag 26. oktober 2010

Ønsker meg

På kirkegården her i nærheten kom det i vår opp disse fine vannpostene. Synes de er aldeles nydelige, så jeg kunne faktisk tenke meg å ha en slik selv.




Det er vel ikke noe typisk som tilhører kirkegårder håper jeg. Jeg har i hverfall ikke sett maken til disse noe sted.


Kanskje litt tidlig å tenke på dette enda, men bra med alt som er tenkt igjennom.


Må nok sjekke ut nettet for å se om jeg kan finne hvem som selger noe slikt.

Vann i hagen

Og da fikk jeg hjelp til det:  http://laudprodukter.no/hage-og-belysning/vannposter/vannposter/griffon-me/


Takk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.Ja de var kjempe fine.Håper du finner ut hvor du får tak i dem.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.