Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


fredag 7. januar 2011

Vinnerlykke

Hurra, jeg vant. Jeg har igjen vunnet en trekning på en give-away. Denne gangen hos Prinsessen på erten. Gaven er jo helt etter min smak, så gjett om jeg ble glad. "Vinnerlykken står den kjekke bi"...eller noe sånt.


Kanskje jeg må begynne å spare litt på nye ting jeg får og kjøper, så jeg har litt nytt til vi skal flytte inn i nytt hus. På tide å finne frem kisten kanskje? Vi har jo en gammel kiste stående som vi har arvet, men den er full av bøker. Kunne være gøy å samle i den, og pakke opp alt sammen i nytt hus. Hmmm....skal tenke litt på det tror jeg.

Samlemani

7 kommentarer:

Unknown sa...

Heldig du var! Veldig søtt!
Kiste med nye ting til nytt hus høres spennende ut. Så spennende det må være med husbygging. Mye å tenke på med ett helt hus da!
Lykke til med byggingen!
God fredagskveld
fra Ann Kristin

Unknown sa...

Gratulerer masse med nydelig gave ,))
Så spennende å kunne samle i en kiste, helt topp!
Ha en fantastisk skjönn helg og nyt dagene ,)
Klem fra meg,
Anki

Unknown sa...

Ja det er vi virkelig!!
Superduperheldige ,))
Bruker så å si aldri å vinne så det var utrolig göy ;)
Klem til degღ

Jeanette sa...

såååå heldig du var som vant! nydelig blogg og hjem!

kommer snart innom igjen! velkommen til meg og min side også!

klem klem

lottens vita och gröna sa...

ohhh så fint, stort grattis till den vackra vinsten!
må väl, varmkram lotten

Anonym sa...

Hei.Gratulerer med kjempe fin gave.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Heddas gode grunner sa...

Oi, så heldig! Gratulerer! Alltid artig med noe nytt :) God helg!