Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


søndag 31. oktober 2010

Lucky me....


 
Min snille gode datter kjenner meg nok tydeligvis godt. For i dag kom hun  med denne flotte bursdagsgaven til meg.


Jeg har vel antydet tidligere at jeg ønsker meg den, og jammen har hun ikke snappet opp det.



Gleder meg til jeg får tid til å sette meg ned en dag å bla i denne fantastisk flotte boken. Den er stor og med masse flotte bilder, og masse inspirasjon.



Ble visst noe rart med bilden, dårlig farger ser jeg.

Glede

3 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Heldiggris :)
Har skrevet den opp på ønskelista mi til jul eg og ;) Ønsker deg ein fortsatt fin søndag :)
Hilsen Grete

Asbjørg sa...

Da er det vel på sin plass å si Gratulerer med dagen!
Har bursdag om 2 dager selv,spent på om mine barn har snappet opp noen av mine ønsker,hehe..
Heldig du som fikk den boken,den er flott!
God søndag videre!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med dagen.Kjempe fin gave.Deg fortjent.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.