Velkommen!
Så fint at du fant veien inn på siden
min! Jeg blir utrolig glad om du legger igjen en liten hilsen etter deg!


mandag 14. juni 2010

Mia har kommet

For en uke siden ankom vårt nyeste familiemedlem Mia



Her er hun, en sort jaktlabrador fra Bergen på 11 uker.



Vi hentet henne på Fagernes hvor vi møtte en som hadde tatt henne med fra Bergen for oss. 


 Gutta i huset hadde vært der 2 uker før og sett hvordan hun hadde det der.



Hun har vokst opp med mange andre hunder og valper, så hun er full av liv, og vil gjerne leke med alt som rører seg, men Martha vår Bichon Havanaise som vi har hatt i 1,5 år var ikke helt klar for å leke med en som er større enn seg selv. Men det blir nok en tilpasning som kommer til å gå fint.


Mia skal nok få det fint hos oss, med god plass ute, fin hundegård og mange som er glad i henne.


Jeg tror det fortsatt vil være Martha som vil få være med mor mest alikevel, for hun er en skikkelig "mammadalt", og henger i helene på meg hele tiden når jeg er hjemme. Det er litt hendigere å ha med seg en liten hund overalt.

Men Mia skal absolutt ikke lide noen nød for det, for her er gutta klare for skogturer hver dag.


Så får vi se om Mia får lov å dele plassen på trappa med Martha og Sara, en av kattene som det er så gøy å løpe etter. Jeg har funnet grå kattehår i munnen på Mia allerede, men kattene her i huset bryr seg ingenting om det.

 Vi gleder oss til mange fine turer

4 kommentarer:

Christine Louise sa...

Nydelig altså :)

Grattis med nytt familiemedlem :)

Klem fra meg..

Mitt hvite hus sa...

gRATTIS MED NYTT FAMILIE MEDLEMM... skjønn hun er... moro rase dette.. aktiv og masse fart...
blir spennende å følge dere...

her går det bra med Eyas...han vokser. er blitt ganske stor..dvs lange bein....

hihi

Kos dere masse med henne..

klem Kerstin

LeKaQuilt sa...

Hørte rykter om at dere hadde fått et nytt familiemedlem som var ekstra vakker og søt. Rykte har sletts ikke overdrevet - hun er bare hel skjønn! Koseligt med dyr :o)

Havfruen sa...

Grattis med Mia, hun var helskjønn:) Hun får nok plass på trappa sammen med resten av flokken:)
Masse lykke til:)
Ha fine dager:)